Klantenservice Medewerker B2C

Je kent het wel: is die vakantie met vrienden eindelijk geboekt, kom je erachter dat je beste vriend jouw naam niet kan spellen. Super vervelend, want zo kom jij het vliegtuig niet in… Gelukkig zijn daar de helden van KLM die jou met één telefoontje uit de brand helpen. Zo kan jij zorgeloos van je vakantie genieten. Word jij ook zo’n held en bezorg jij andere reisliefhebbers de perfecte reis? Meld je dan nu aan voor een vliegende start als Klantenservice Medewerker B2C bij Cygnific KLM!

Voor communicatief vaardige studenten met een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;

Flexibele werktijden: 16 uur per week beschikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 23:00 uur;

Lekker verdienen: €10,70 bruto per uur (ongeacht leeftijd);

Een jaloersmakende bijbaan bij Cygnific KLM.

Werkzaamheden:

Als Klantenservice Medewerker B2C zorg jij ervoor dat iedere passagier van KLM zonder zorgen op reis gaat. Je staat de passagiers van KLM te woord over alle vragen en verzoeken die ontstaan vóórdat de vlucht plaatsvindt. De gespreksonderwerpen variëren van vragen over boekingen, vluchtnummers of bagageruimte tot vluchtupgrades, speciale verzoeken en het Flying Blue Loyalty programma. Sommige verzoeken zijn wel heel bijzonder. Voor mensen die een langere tijd op reis gaan, of zelfs emigreren kan er op Schiphol een videoboodschap worden afgespeeld of tijdens de vlucht een brief worden bezorgd. Als Klantenservice Medewerker B2C ben jij dan verantwoordelijk voor de excellente service die KLM wil bieden. Super leuk! Al met al is het aan jou om de passagier zo goed mogelijk van dienst te zijn en mogelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen: jij zorgt ervoor dat de passagier met een gerust gevoel aan zijn of haar reis kan beginnen!